Χαίρετε σε όλους σας. Ξεκινάω αυτό το blog γιατί ψάχνοντας τα περί υφασμάτινων πανών μπερδεύτηκα και είπα να μοιραστώ τις εμπειρίες μου με όποιον έχει απορίες, όπως εγώ. Όλα άρχισαν πριν από περίπου ενάμιση χρόνο...

Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

Autumnz


Μία πάνα από τη Μαλαισία, όπου υπάρχουν πολλές εταιρείες που φτιάχνουν υφασμάτινες πάνες.

Autumnz - PUL Cloth Diaper 

Είναι πάνα pocket one size με PUL στο εξωτερικό και απαλό microfleece μέσα.  
                
Μου άρεσε:- Που η "τσέπη" έχει καπάκι που μπαίνει εσωτερικά:





 - Που έχει μόνο μία σειρά από λίγες κι εύχρηστες σούστες για το κλείσιμο!
 -Που αν και τις χρησιμοποιώ πολύ καιρό και τις πλένω στους 40-60 βαθμούς 
   δεν έχουν πάθει τίποτα, ούτε καν έχουν "μπαμπαλιάσει"!
               
Δεν μου άρεσε: -Που κάθε φορά που βάζω τα απορροφητικά πανάκια μέσα
                        στην "τσέπη", "κολάνε" στο PUL. Γενικά το αδιάβροχο βρακάκι
                        μου φαίνεται λίγο παραπάνω "πλαστικό" από ότι θα ήθελα.

                       -Που γράφει πως θέλει πλύσιμο στους 30o C. Μίλησα όμως με 
                        τη Sue στην εταιρεία και μου είπε ότι κακός αναγράφεται αυτό
                        και έχουν σκοπό να το αλλάξουν.

Τι θα άλλαζα: Την ... απόσταση Ελλάδας-Μαλαισίας, 
                    για να έχουμε καλύτερη πρόσβαση στην εκεί αγορά....


Autumnz - PUL Cloth Diaper * FREE 2 Inserts * - Daisy Lilac
Κόστος 10 ευρώ, αλλά χρειάζεται αντιπρόσωπο στην Ευρώπη, για να σιγουρευτούμε για τα έξοδα αποστολής

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

:-) ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΟ ΤΟ BLOG ΣΟΥ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ!
ασχετο:εγω ,επειδη εχω 2 αγορακια..,δεν μπορω να συνηθισω τα λουλουδακια κ τα ροζ χρωματα στις πανες που ανεβαζεις...χεχεχε

ΕΥΓΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ
DIMITRIA 36