Χαίρετε σε όλους σας. Ξεκινάω αυτό το blog γιατί ψάχνοντας τα περί υφασμάτινων πανών μπερδεύτηκα και είπα να μοιραστώ τις εμπειρίες μου με όποιον έχει απορίες, όπως εγώ. Όλα άρχισαν πριν από περίπου ενάμιση χρόνο...

Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Velcro για τους μπαμπάδες;

Διαβάζοντας τη σελίδα της Tots Bots, είδα το εξής:
 Aplix fastening – so no excuses for dad!
Και μου γεννήθηκε το θέμα: οι μπαμπάδες με πόση ευκολία συμμετέχουν στη διαδικασία "υφασμάτινη πάνα"; 


Η προσωπική μου εμπειρία λέει ότι:
1) δεν παίρνουν συνειδητά υφασμάτινη πάνα αντί για συμβατική (πρέπει να την έχουν έτοιμη δίπλα τους)
2) απέχουν ακόμη και από το να πετάξουν το καθαρό liner στον κάδο
3) φυσικά και προτιμούν το αυτοκόλλητο-velcro από τις σούστες.....για λόγους ευκολίας...


Προσπαθώ να πείσω έστω και έναν μπαμπά να μου γράψει τη γνώμη του... Υπάρχει κανένας διαθέσιμος;

Δεν υπάρχουν σχόλια: