Χαίρετε σε όλους σας. Ξεκινάω αυτό το blog γιατί ψάχνοντας τα περί υφασμάτινων πανών μπερδεύτηκα και είπα να μοιραστώ τις εμπειρίες μου με όποιον έχει απορίες, όπως εγώ. Όλα άρχισαν πριν από περίπου ενάμιση χρόνο...

Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

"Diaper" ή "Nappy;


Εγώ πάντως την είχα την απορία ψάχνοντας στο internet.
Λοιπόν Εύρηκα! (να 'ναι καλά η wikipedia, το yahoo....)
Στη Βόρεια Αμερική είναι diaper, ενώ nappy  είναι στις Βρετανία, Ιρλανδία, Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία και άλλες ...θυγατρικές αγγλόφωνες χώρες.
Και αυτή είναι μία ακόμη διαφορά των δώθε και των κείθε του Ατλαντικού (και προς τα κάτω του Ειρηνικού...) ομόγλωσσων.

Έχει ένα σχετικό ωραίο κομματάκι στο yahoo answers, το οποίο και παραθέτω:




Garbage or rubbish? Diapers or nappies? Color or colour?
Honor or Honour...?


Best Answer - Chosen by Asker

I Throw out the Rubbish.
Change babies Nappy.
Love the Colour purple.
And Honour good will to all me.
Maybe it's because I'm a Londoner.

1 σχόλιο:

marigoula είπε...

Ως Ελληνόφωνη έχω διδαχτεί Αγγλικά...Βρετανικά! Άρα έμαθα τις "nappies"...Βεβάια, συναντώ τόσες πολλές "diapers"... Για να είμαι δίκαιη θα χρησιμοποιώ και τις δύο λέξεις.