Χαίρετε σε όλους σας. Ξεκινάω αυτό το blog γιατί ψάχνοντας τα περί υφασμάτινων πανών μπερδεύτηκα και είπα να μοιραστώ τις εμπειρίες μου με όποιον έχει απορίες, όπως εγώ. Όλα άρχισαν πριν από περίπου ενάμιση χρόνο...

Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2017

Διαγωνισμός για υφασμάτινες σερβιέτες

Και έχεις μια φίλη με την οποία μοιράζεσαι τις εμπειρίες σου με τις υφασμάτινες πάνες (δεν είμαστε και πολλές εδώ στις Σέρρες).

H φίλη μου η Ελισάβετ είναι μαμά τριών και WAHM (Working At Home Mom). Πνεύμα ανήσυχο, καλλιτεχνικό και πολύ πρακτικό!


Και μια ωραία μέρα μου λέει: "Άρχισα να ράβω μερικά ωραία πραγματάκια. Σιχάθηκα τα πλαστικά πια.... 

Να, κοίτα εδώ, τα ανέβασα και στο etsy..."



Κοιτάς και βλέπεις: 
επαναχρησιμοποιούμενα ρολά κουζίνας (!!!), επαναχρησιμοποιούμενα πανάκια για demaquillage και υφασμάτινες σερβιέτες με απίθανα σχέδια υφασμάτων και σχημάτων!!!! (Καλά, σερβιέτες-νυχτερίδες και φαντάσματα για το Halloween βρε φίλη;;; Με τρέλανες....)


Κι έτσι, είπαμε να κάνουμε ένα διαγωνισμό εδώ, μιας και πολλές μαμάδες που χρησιμοποιούν υφασμάτινες πάνες σκέφτονται σοβάρα ή χρησιμοποιούν ήδη, υφασμάτινες σερβιέτες.

Και θα μου πείτε γιατί υφασμάτινες σερβιέτες; γιατί, είναι από βαμβακερό ύφασμα και δεν προκαλούν ερεθισμό, γιατί δεν πετάμε άλλο πλαστικό στις χωματερές, γιατί σταματάμε να ψάχνουμε προσφορές στα σούπερ μάρκετ και γιατί έχουν πολύ ωραίο στυλάκι!!!
Η Elis τις φτιάχνει σε διάφορα μεγέθη, με διάφορες απορροφητικότητες και με εντελώς βαμβακερά υφάσματα, εκτός αν τις ζητήστε κάτι άλλο (πχ. ένα φύλλο αδιάβροχο ή φλις εσωτερικά για μεγαλύτερη σιγουριά).

Φυσικά και ήταν απαραίτητη προϋπόθεση να τα δοκιμάσω πρώτα (γι'αυτό είναι οι φίλες, άλλωστε!)

Το αγαπημένο μου: τα σερβιετάκια για κάθε μέρα... Ειδικά μετά τη γέννηση του γιου μου που είχα εύκολα "ατυχήματα" όταν φτερνιζόμουν.......



Η Elis, λοιπόν, αφού ξεπατώθηκε στο ράψιμο για να έχει να σας δείξει πολλά ωραία πράγματα, θα χαρίσει σε μία από εσάς ένα σετ με υφασμάτινες σερβιέτες Elismadeit, αρκετές για μια πλήρη δοκιμή. Δύο υφασμάτινες σερβιέτες ελαφριάς ροής , 2 μέτριας/κανονικής ροής και 2 κανονικής ροής. Να, αυτές που βλέπετε παρακάτω:






Μαζί θα πάρετε κι ένα βαμβακερό τσαντάκι, αδιαβροχοποιημένο εσωτερικά, για να τις κουβαλάτε μαζί σας στη βόλτα σας. (Ζήλεψα λίγο...)

 
Για να πάρετε μέρος στο διαγωνισμό, αρκεί να ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα. Η κλήρωση θα γίνει στο τέλος μέσω του Gleam. 

ENHMEΡΩΣΗ: Ο διαγωνισμός έληξε. Κι εγώ κι η Ελισάβετ σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή. Η νικήτρια έχει ήδη ενημερωθεί (Μάρα δες το email και το messenger...)

Σας υπόσχομαστε συνέχεια...







17 σχόλια:

Μαριέττα είπε...

Ναι χρησιμοποιω εδω και λιγο καιρο και τις λατρεψα!

Γκιντσουδη Σοφια είπε...

Οχι αλλα μου αρεσει πολυ η ιδεα,χρησιμοποιω στην μικρη μου ορη υφασματινες πανες!

Alkistis είπε...

Ευχαριστουμε πολυ για το δωρο!!! Καποια στιγμη θα αγορασω...

Ευδοξία Σαπνάρα είπε...

Ευχαριστούμε! Υπέροχο δωράκι!

Υρώ είπε...

Ναι, έχω ξαναχρησιμοποιήσει! Τις αγαπώ!!

Αφροδίτη Κλεινάκη Χαιρετάκη είπε...

Η καλύτερη αρχή για την έφηβη κόρη μου. Χαίρομαι που ήσουν αυτή που τη βοήθησε σε αυτό το κομμάτι της ζωής της! ❤❤❤������

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΚΑΡΛΗ είπε...

Δεν έχω ξαναδοκιμάσει αλλά θα το ήθελα πολύ!!!

κ.βαρδακη είπε...

ολα οσα φτιαχνεις ειναι υπεροχα!!
θα ηθελα πολυ να κερδισω για να εχω κατι απο τα χερια σου!
πολυ χρησιμο δωρο μιας και εχω σταματησει να χρησιμοποιω τις αναλωσιμες σερβιετες.

Μάνα Βεγκάνα είπε...

Φοβερό ταλέντο! Ευχαριστούμε για το δωράκι! :)

maria είπε...

ναι! και η αιτία είσαι συ!

ΜΑΡΙΑΝΘΗ Κ. είπε...

ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΔΩΡΟ!!!!!!

ΑΝΔΡΙΑΝΑ Α. είπε...

ΥΠΕΡΟΧΟ ΔΩΡΟ !!!!!!!!!

marigoula είπε...

Εγώ γιατί;

Nina είπε...

Μέχρι τώρα δεν ήξερα καν ότι υπάρχουν!

Χρυσάνθη Σ. είπε...

Δεν είχα καν ακούσει ξανά γι αυτό το προιόν. Εϊναι τέλειο!

olgaef είπε...

teleia

techniemi είπε...

Πόσο πρωτότυπος διαγωνισμός!!!