Χαίρετε σε όλους σας. Ξεκινάω αυτό το blog γιατί ψάχνοντας τα περί υφασμάτινων πανών μπερδεύτηκα και είπα να μοιραστώ τις εμπειρίες μου με όποιον έχει απορίες, όπως εγώ. Όλα άρχισαν πριν από περίπου ενάμιση χρόνο...

Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

Διαγωνισμός Νο 3!

Rockin' GreenΕχθές έφτασε στα χέρια μου ένα απορρυπαντικό για υφασμάτινες πάνες από τον Καναδά, το περιβαλλοντικά φιλικό RockinGREEN. 
Το συνάντησα σε πολλά e-shop του εξωτερικού και ήθελα πολύ να το δοκιμάσω. Μου έστειλαν μικρά δειγματάκια (νομίζω ότι φτάνει για 2 πλύσεις το καθένα) και λέει ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο για κανονικό πλύσιμο όσο και για stripping, με σαφής οδηγίες πάνω στη συσκευασία.


Δύο λοιπόν από εσάς θα κερδίσουν από 2 σακουλάκια από αυτό το εξειδικευμένο απορρυπαντικό για υφασμάτινες πάνες, για να το δοκιμάστε.

Αρκεί να συμπληρώστε τη φόρμα του διαγωνισμού μέχρι την Τετάρτη 13/7, βάζοντας ένα σωστό email.
 Οι νικητές θα επιλεγούν μέσω του Research Randomizer, όπως κάθε φορά. 
Samples

(Για να είμαστε συνεπείς και ακριβείς πρέπει να σας πω ότι οι νικητές θα ειδοποιηθούν μέσω email... 
Αν δεν απαντήσουν μέσα σε μία εβδομάδα, θα αναρτήσω τα ονόματα των επιλαχόντων)


Σημείωση: Λόγω πολύ μικρού ενδιαφέροντος και αριθμού συμμετοχών, κρατάω τα δείγματα για να τα στείλω μαζί με τις πάνες των επόμενων διαγωνισμών! Συγγνώμη κορίτσια που συμμετείχατε! Σας βάζω κατευθείαν στον επόμενο διαγωνισμό με επιπλέον συμμετοχή!

1 σχόλιο:

lacta είπε...

Κι εγώ θα ήθελα να το δοκιμάσω. Το βλέπω παντού