Χαίρετε σε όλους σας. Ξεκινάω αυτό το blog γιατί ψάχνοντας τα περί υφασμάτινων πανών μπερδεύτηκα και είπα να μοιραστώ τις εμπειρίες μου με όποιον έχει απορίες, όπως εγώ. Όλα άρχισαν πριν από περίπου ενάμιση χρόνο...

Κυριακή 10 Ιουλίου 2011

ImseVimse

Μια Σουδική  εταιρεία με πολλές κοινωνικές και περιβαλλοντικές ανησυχίες. Οι πάνες ράβονται στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Πρόκειται για μία πάνα All-in-one με PUL στο εξωτερικό βρακάκι. Μέσα έχει απαλό βαμβακερό κάλυμμα αλλά και δύο απορροφητικά πανάκια ραμμένα στις άκρες τους μόνο. Το ένα είναι από 100% οργανικό βαμβάκι (όπως τα αγαπημένα μου επιπλέον πανάκια που χωράνε παντού και είναι υπεραπορροφητικά) και το άλλο εχει από τη μία πλευρά το ίδιο βαμβάκι και από την άλλη πολυέστερ. Στη φωτογραφία που ακολουθεί βλέπετε ακριβώς πως είναι η πάνα...
                
Μου άρεσε:- Τα υπέροχα πανάκια από 100% βαμβάκι που λατρεύω 
                 - Ότι στεγνώνει εύκολα για βαμβάκι, μια και απλώνεται τελείως
                 - Τα ειδικά λαστιχάκια στα μπουτάκια για να συγκρατούν τα πάντα 
                    μέσα
                  
Δεν μου άρεσε: - Που δεν έχει έκδοση one size, αν και έχει μεγάλη τιμή. 
                          Και προσοχή πολύ με τα μεγέθη όταν τα διαλέξτε, διότι 
                          βγαίνουν λίγο πιο φαρδυά από ότι φαντάζεστε.
                        - Δεν μπορείς να επανωτίσεις τα πλαϊνά με τα αυτοκόλλητα
                          πάνω στο ζωνάκι. Άρα δεν μπορείς να σφίξεις λίγο ακόμη 
                          τη μέση. Εγώ πάντως έραψα επιπλέον αυτοκόλλητο.

Τι θα άλλαζα: Τα σχέδια στις πάνες. Είναι λίγα και λίγο βαρετά. 


Κόστος: 19,95 ευρώ, από το εξωτερικό ή την Ελλάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: