Χαίρετε σε όλους σας. Ξεκινάω αυτό το blog γιατί ψάχνοντας τα περί υφασμάτινων πανών μπερδεύτηκα και είπα να μοιραστώ τις εμπειρίες μου με όποιον έχει απορίες, όπως εγώ. Όλα άρχισαν πριν από περίπου ενάμιση χρόνο...

Δευτέρα 9 Μαΐου 2011

Οι υφασμάτινες πάνες και στην Ελληνική τηλεόραση;

Ξέρετε τί παρατήρησα χθες; 
Οι υφασμάτινες πάνες διαφημίζονται στην τηλεόραση. Από ποιά:
Τη μπεμπέ-Λιλή! 


Οφείλω να σας πω ότι σκέφτηκα πολύ αν πρέπει ή όχι να αναφερθώ στη συγκεκριμένη....."τραγουδίστρια", διότι δεν μου αρέσει καθόλου και δεν αφήνω την κόρη μου να βλέπει κανένα τραγούδι της... Απλά, δεν μου αρέσει... Όμως είναι και η μόνη στιγμή στην τηλεόραση (τουλάχιστον στην Ελλάδα) που βλέπω υφασμάτινες πάνες... Η πλάκα είναι πως παλιότερα, δεν μπορούσα να καταλάβω τι φοράει, βρε παιδί μου...Ε, τώρα το έμαθα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: