Χαίρετε σε όλους σας. Ξεκινάω αυτό το blog γιατί ψάχνοντας τα περί υφασμάτινων πανών μπερδεύτηκα και είπα να μοιραστώ τις εμπειρίες μου με όποιον έχει απορίες, όπως εγώ. Όλα άρχισαν πριν από περίπου ενάμιση χρόνο...

Παρασκευή 2 Απριλίου 2021

Ραντεβού στο zoom !

 Πέρασαν πολλά χρόνια που δεν έχω γράψει στο blog, κι ακόμη περισσότερα που έχω μαζέψει τις υφασμάτινες πάνες μας.

Με μεγαλύτερη ωριμότητα και βλέποντας τα πράγματα, πλέον, χωρίς το άγχος της μαμάς βρέφους, άρα πιο απλά, αποφάσισα να συμμετάσχω σε μια διαδικτυακή παρουσίαση για τις υφασμάτινες πάνες και τις υφασμάτινες σερβιέτες.

Θα ανοίξω, λοιπόν, το κουτί με τα δείγματα από πάνες των διαφόρων ειδών που κράτησα και θα σας πω τα πράγματα όσο πιο απλά και κατανοητά γίνεται.



Η ομάδα Mama project, του προγράμματος Postnatal Support & Care του Solidaritynow, κάλεσε την ειδικό Ελισάβετ-Ειρήνη Μιχαηλίδου, Red Tent Doula, Period Advocate, founder and owner του elismadeit

κι εμένα από δίπλα, για να μιλήσουμε για τη χρήση υφασμάτινων πανών και σερβιετών, τα οφέλη αυτής της επιλογής για το σπίτι αλλά και το περιβάλλον, την Τετάρτη 7/4/2021, στις 11:30
Η συνάντηση θα λάβει χώρα στο διαδικτυακό χώρο του Zoom, στο παρακάτω link:
Meeting ID: 824 1094 6307
Passcode: 998286

Σας περιμένουμε!
marigoula

Δεν υπάρχουν σχόλια: