Χαίρετε σε όλους σας. Ξεκινάω αυτό το blog γιατί ψάχνοντας τα περί υφασμάτινων πανών μπερδεύτηκα και είπα να μοιραστώ τις εμπειρίες μου με όποιον έχει απορίες, όπως εγώ. Όλα άρχισαν πριν από περίπου ενάμιση χρόνο...

Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

Mommy's touch


Οι υφασμάτινες πάνες "Mommy's Touch" έρχονται από την Αμερική. Φτιάχνονται εξ'ολοκλήρου εκεί από μανούλες WAHMΕγώ δοκίμασα τις All-in-two, αλλά υπάρχουν και All-in-One. 


        
Μου άρεσε: -Μπορείς να διαλέξεις μεταξύ snap και velcro. 
                 -Μπορείς να βάλεις διάφορα πανάκια μέσα: κάνναβη ή 
                  μικροφίμπρα.
                 -Μπορείς να συνδυάσεις διάφορα μεγέθη από πανάκια, 
                  ανάλογα με το μωράκι.
                 -Τα εξωτερικά καλύμματα μπορούν να χρησιμοποιηθούν 
                  και μόνα τους, για μια άλλη πάνα (σε ώρα ανάγκης) 
                  και σαν μαγιό (γιατί όχι;)
                 -Έχουν το πιο δυνατό velcro που έχω πιάσει στα χέρια μου. 
                 - Η έκδοση με velcro αντιμετωπίζει πάρα πολύ καλά τις διαρροές...
                 - Χωράνε πολλάαα πανάκια... 
                 -Το μέγεθος ρυθμίζεται όχι με snaps αλλά με έναν ιδιαίτερο 
                  τρόπο, όπως βλέπεται στις παρακάτω φωτογραφίες! Στην
                  περίπτωση του velcro είναι πολύ απλός ο τρόπος και πολύ 
                  αποτελεσματικός!
                 

                                  
 Δεν μου άρεσε: -Στην έκδοση με snaps είχα πολύ συχνές διαρροές.
                        -Τα πανάκια λίγο με παιδεύουν μετά το πλύσιμο και 
                         στέγνωμα, διότι πρέπει να τεντώσω τις ραφές καλά, 
                         πριν "συναρμολογήσω" τις πάνες.
                        -Τα snaps μου φάνηκαν πολλά και λίγο περίπλοκος 
                         ο τρόπος μείωσης του μεγέθους... 
                       

Τι θα άλλαζα: - Δυσκολεύτηκα να τα αγοράσω... Στην Ευρώπη τα βρίσκετε 
                       μόνο στο www.ecobaby.it. Κι έτσι το κόστος αποστολής 
                       είναι μεγάλο...

Κόστος: 19,06 ευρώ. Επιπλέον βάλτε 5,74 ευρώ φόρους και 14 ευρώ για το courier από την Ιταλία. Ίσως κατόπιν συνεννόησης, να μπορούν να σταλούν με απλό ταχυδρομείο...
    ttdiaper002-yellow-web400 


Δεν υπάρχουν σχόλια: