Χαίρετε σε όλους σας. Ξεκινάω αυτό το blog γιατί ψάχνοντας τα περί υφασμάτινων πανών μπερδεύτηκα και είπα να μοιραστώ τις εμπειρίες μου με όποιον έχει απορίες, όπως εγώ. Όλα άρχισαν πριν από περίπου ενάμιση χρόνο...

Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

Αποτελέσματα 4ου Διαγωνισμού



DivaCup-Media-07-10-cup w bag.jpg
Τέλειωσε κι αυτός ο διαγωνισμός!

Σας ευχαριστώ όλες πάρα πολύ για τη συμμετοχή!
Το Rafflecopter έβγαλε νικήτρια την Άννα!
Συγχαρητήρια!

DivaCup Logo 2011.jpgΜόλις επικοινωνήσει μαζί μου, θα επικοινωνήσω με την DIVA CUP και θα πάρει το δωράκι της!


Οι υπόλοιπες μπορείτε να αγοράσετε ή να διαβάστε περισσότερα, στο site της εταιρείας.




(Να σας υπενθυμίσω ότι δεν έχω πληρωθεί από την εταιρεία για να δοκιμάσω το προϊόν, ούτε για να πω τη γνώμη μου!)


Καλή συνέχεια κορίτσια! Θα επανέλθουμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια: