Χαίρετε σε όλους σας. Ξεκινάω αυτό το blog γιατί ψάχνοντας τα περί υφασμάτινων πανών μπερδεύτηκα και είπα να μοιραστώ τις εμπειρίες μου με όποιον έχει απορίες, όπως εγώ. Όλα άρχισαν πριν από περίπου ενάμιση χρόνο...

Δευτέρα 18 Ιουλίου 2011

Διακοπές με υφασμάτινες πάνες

Έχετε πάει διακοπές με υφασμάτινες πάνες; Εμένα ήταν η πρώτη μου φορά και αποφάσισα να μοιραστώ την εμπειρία μου μαζί σας.

Ξεκίνησα λοιπόν για ένα τριήμερο στη θάλασσα. Αποφάσισα να μην πάρω πάνες μιας χρήσεως μαζί μου... Τι στο καλό, να στηρίξω την απόφασή μου και να αντιμετωπίσω την πρόκληση! Ήμουν πάρα πολύ περίεργη για το τι θα αντιμετώπιζα. 

Έχουμε και λέμε λοιπόν:


  • Ετοιμάζω μία τσάντα με τις πάνες (17 πήρα μαζί μου) μαζί με 3 wetbag (καλού κακού...) (το ένα το είχα για τα βρεγμένα μαγιό!) Φανταστείτε όγκο τσάντας! 
  • Με το που φτάσαμε στο σπίτι που θα μέναμε, έψαξα και βρήκα σημείο που να μην το χτυπάει ο ήλιος ούτε να είναι κοντά σε ανθρώπινες μύτες, προκειμένου να κρεμάσω το σάκο με τις λερωμένες πάνες.
  • Έμαθα ότι το αποχετευτικό σύστημα δεν αντέχει και πολλά χαρτιά, άρα αποκλείστηκε η απόρριψη των φορτωμένων με "προϊόν" χαρτακίων-liner (είπαμε, με μαρμελάδα βερύκοκο...) στη λεκάνη της τουαλέτας. 
Η όλη εμπειρία δεν ήταν καθόλου κακή, μπορώ να πω.
Άσε που μου άρεσε πολύ ο συνδυασμός φουστανάκι και λουλουδάκια στο βρακάκι! Η μόνη μου δυσκολία ήταν που η κόρη μου έκανε κακάκια σε κάθε παραλία και ακρογιαλιά που πήγαμε! Όταν η παραλία ήταν οργανωμένη και είχε τουαλέτα, πετούσα το περιεχόμενο στον κάδο, μη μας κατηγορήσουν και για πρόωρη επείγουσα κλήση του "αχόρταγου"!

Στις ανοργάνωτες έπρεπε να κουβαλάω το "πολύτιμο" φορτίο πίσω στο σπίτι και να ασχολούμαι με αυτό εκεί (απαίσια εμπειρία...). Αυτό ήταν και το μόνο μου πρόβλημα.


Δεν με πείραξε ούτε όταν στην επιστροφή έπρεπε να κουβαλήσω στο αυτοκίνητο τα λερωμένα τ'άπλυτα! Ευτυχώς που δεν πείραξε ούτε τον άντρα μου, δηλαδή! 

Και φυσικά, μόλις έφτασα στο σπίτι τις έριξα στο πλυντήριο. Πλύσιμο στους 60 με απορρυπαντικό και στην πρόπλυση, καλού κακού! ΠΡΟΣΟΧΗ στη μυρωδιά αμμωνίας, διότι μόλις άνοιξα το σάκο κόντεψα να πέσω κάτω. Όσο και να προσέχεις να μην εκτεθούν στον ήλιο, με τέτοια ζέστη δεν το γλιτώνεις.

Εν κατακλείδι, δηλώνω ξεκάθαρα ότι θα το ξανακάνω....
Ή χρησιμοποιούμε υφασμάτινες πάνες ή όχι.
Εσείς;

1 σχόλιο:

mamma είπε...

μαζί σου!

(κι εγώ είμαι φανατική με τις υφασμάτινες... και μου αρέσουν τόσο πολύ που δεν θέλω ούτε να τις βλέπω τις άλλες)