Χαίρετε σε όλους σας. Ξεκινάω αυτό το blog γιατί ψάχνοντας τα περί υφασμάτινων πανών μπερδεύτηκα και είπα να μοιραστώ τις εμπειρίες μου με όποιον έχει απορίες, όπως εγώ. Όλα άρχισαν πριν από περίπου ενάμιση χρόνο...

Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

Bumgenius organic


Πρώτη οργανική πάνα που περιγράφω. Και το "οργανική" της δίνει επιπλέον πόντους...


bumGenius Organic One-Size All-In-One


Είναι πάνα All-in-one και η εταιρεία που τις φτιάχνει (cotton babies) εδρεύει στις Η.Π.Α., με εργοστάσιο και στην Αίγυπτο. H ίδια εταιρεία φτιάχνει και τις Econobum, Flip, και τις FuzziBunz. Φυσικά και υπάρχει και μη οργανική έκδοση για την οποία θα σας γράψω συντομότατα. 

Μου άρεσε:- Που είναι από οργανικό βαμβάκι! 
                 - Έχει πολύ καλή εφαρμογή, το παραδέχομαι!
                 - Μου άρεσαν πάρα πολύ τα γαζιά στα λάστιχα που πιάνουν γύρω 
                   από τα μπουτάκια. Κρατούν όλα τα απορροφητικά πανάκια μέσα,
                   άρα γλιτώνουμε διαρροές.
                 - Όταν τις φοράει η κόρη μου, ο μπαμπάς της δε λέει ότι έχει
                   "βραζιλιάνικο" πωπουδάκι! Εν ολίγοις, δεν είναι πολύ ογκώδης!
                

Δεν μου άρεσεΠου τα απορροφητικά πανάκια είναι ραμμένα πάνω στην πάνα.      
                  Κυρίως επειδή καθυστερεί πολύ να στεγνώσει και δεν μπορείς να 
                  χρησιμοποιήσεις  "αναπληρωματικά". Μπορείτε όμως να ξηλώσετε 
                  τη μία μεριά (δείτε εδώ λεπτομέρειες. (Ευχαριστώ και πάλι τη 
                  Χρύσα από το forum του parents.gr)

Τι θα άλλαζα: Θα ξήλωνα τα πανάκια, φυσικά! Και θα χαμήλωνα την τιμή τους....

Κόστος:22 ευρώ, από ελληνικά e-shop

thumb
Bumgenius Organic 


Σε πλήρη προβολή...


Δεν υπάρχουν σχόλια: