Χαίρετε σε όλους σας. Ξεκινάω αυτό το blog γιατί ψάχνοντας τα περί υφασμάτινων πανών μπερδεύτηκα και είπα να μοιραστώ τις εμπειρίες μου με όποιον έχει απορίες, όπως εγώ. Όλα άρχισαν πριν από περίπου ενάμιση χρόνο...

Πέμπτη 5 Μαΐου 2011

Stripping, μήπως το χρειάζομαι?

Λοιπόν, έκλεισα δύο μήνες χρήσης των πανών μας και τις έπλενα μόνο με πράσινο σαπούνι μια και δεν είχα ακόμη αποφασίσει ποιο απορρυπαντικό να πάρω (δυστυχώς δεν υπήρχε τίποτα κατάλληλο στα σούπερ μάρκετ και μόλις παρέλαβα τους διάσημους καρπούς Ιμαλαϊων).

Κάθε φορά που στεγνώνουν και τις καμαρώνω, τις μυρίζω... 
Αυτή τη φορά η μυρωδιά δεν μου άρεσε ΚΑΘΟΛΟΥ.... Χώρια που άρχισαν να εμφανίζονται και οι πρώτοι αδίστακτοι λεκέδες... Νάτη και μια εντελώς απρόσμενη διαρροή... 
Άρα, μήπως ήρθε η ώρα να κάνω το πρώτο stripping; (Πώς να το πεις και αυτό στα ελληνικά; "Απογύμνωση"; "Ξεκαθάρισμα", "Υπερκαθάρισμα", δεν έχω ιδέα...)

Κι έχω τις εξής απορίες: 
1) Και γιατί να μην τις πλύνω μία φορά με ένα κανονικό απορρυπαντικό ρούχων, να καθαρίσουν για τα καλά και μετά να τις ξεπλύνω καμμιά δεκαριά φορές να μη μείνει ίχνος απορρυπαντικού;
2) Γιατί τα υλικά που μου μυρίζουν περισσότερο είναι τα φλίς και όσα έχουν πολυέστερ; Μήπως εδώ φαίνεται και η αξία των αγνών υλικών (βαμβάκι και μπαμπού);
3) Μήπως η καθαριότητα είναι και ένας λόγος που δεν βγάζουν όλες οι εταιρείες pocket πάνες;  

Πολλές απορίες μαζεύτηκαν και πρέπει να τις απαντήσω όλες, τουλάχιστον στον εαυτό μου.... Ώρα για πλύσιμο κι ψάξιμο, λοιπόν.


Υ.Γ. Μη νομίζετε ότι  επίτηδες αυτή η δημοσίευση ακολουθεί την προηγούμενη για το stripping! Έτυχε! Αχ αυτό το αλάθητο ένστικτο της μάνας!

Δεν υπάρχουν σχόλια: