Χαίρετε σε όλους σας. Ξεκινάω αυτό το blog γιατί ψάχνοντας τα περί υφασμάτινων πανών μπερδεύτηκα και είπα να μοιραστώ τις εμπειρίες μου με όποιον έχει απορίες, όπως εγώ. Όλα άρχισαν πριν από περίπου ενάμιση χρόνο...

Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Snaps ή Velcro

Οι υφασμάτινες πάνες έρχονται με δύο ειδών κουμπώματα: 
snaps ή velcro. Ελληνιστί: σούστες ή αυτοκόλλητο χρατς
snaps
velcro
Το αυτοκόλλητο έχει καλύτερη εφαρμογή, αλλά στο πλυντήριο κολλάει όπου βρει (αν και όλες οι πάνες έχουν ειδική θέση για να κλείνει) και ξεφτίζει τα πανάκια. Οι σούστες, βέβαια, δεν έχουν πάντα την καλύτερη εφαρμογή αλλά δεν χαλάνε τα υπόλοιπα υφάσματα. 

Ούτε εγώ έχω καταλήξει ποιό από τα δύο προτιμάω. 
Αυτό που σίγουρα με παιδεύει λίγο, είναι η διπλή σειρά από σούστες σε κάποιες πάνες, καθώς η κόρη μου δεν κάθεται και πολύ ώρα μέχρι να βρω ακριβώς πού να τις κλείσω.... Όμως, για να έχω καλύτερη εφαρμογή, σε κάποιες πάνες κλείνω την κάτω σούστα πιο έξω από την πάνω (κερδίζω "χώρο" στα μπουτάκια της, σφίγγοντας όμως και αρκετά στη μέση της). Καμμιά φορά, κλείνω τις σούστες όχι συμμετρικά, από τη δεξιά και την αριστερή πλευρά. Τι να κάνω, ψάχνω να βρω πατέντες!


Αυτές τις στιγμές προτιμώ αυτοκόλλητο!
Απλά και γρήγορα, σφίγγεις όσο θέλεις, λίγο λοξά για να χωράνε άνετα και τα μπουτάκια, σε χρόνο dt που λέμε. Όταν όμως ανοίγεις το πλυντήριο, πάντα έχεις ατυχήματα. Τα velcro δεν μένουν πάντα κλειστά και κολλάνε όπου βρούνε.


Τελικά, αυτό που μετράει είναι το τι προτιμάει ο καθένας. Για αυτό και οι πιο πολλές εταιρείες έχουν υφασμάτινες πάνες και με τις δύο επιλογές. Συμβουλή μου: δοκιμάστε και επιλέξτε ότι σας βολεύει καλύτερα.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: