Χαίρετε σε όλους σας. Ξεκινάω αυτό το blog γιατί ψάχνοντας τα περί υφασμάτινων πανών μπερδεύτηκα και είπα να μοιραστώ τις εμπειρίες μου με όποιον έχει απορίες, όπως εγώ. Όλα άρχισαν πριν από περίπου ενάμιση χρόνο...

Τρίτη 26 Απριλίου 2011

Να σας δείξω τις πάνες μας?

Ως "fashion victim" με ενδιαφέρει πάρα πολύ (ε, καλά.... δεν είναι και το Νο 1 κριτήριο επιλογής!) το στυλ των υφασμάτινων πανών. Σας παραθέτω αρχικά, αυτές που έχω ήδη και, προσεχώς, θα σας δείξω και άλλες, που μου έκαναν εντύπωση. (Πάαααρα πολύ μεγάλη εντύπωση... Δεν φαντάζεστε τι "κυκλοφορεί" στην αγορά!) 


Ναι λοιπόν, εγώ και η κόρη μου έχουμε πολύ κοριτσίστικα σχέδια, το παραδέχομαι. 
Αυτή που θα ήθελα πολύ να σας αφήσω να ακουμπήσετε είναι η Bittitutto. Απίθανα απαλό φλις... Χνουδωτό και τρυφερό μαζί... 
Πως σας φαίνονται?

thumb
Rumparooz


ImseVimse

thumb
TotsBots



thumb
Bittitutto
thumb
Bumgenius Organic 


  
thumb
Wonderoo V2 (HipHip Baby!)

Δεν υπάρχουν σχόλια: